Zarezerwuj lot

JAK ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPY NA STRONIE INTERNETOWEJ AIR FRANCE?

Proponujemy różne formy płatności za zakupy dokonywane przez Internet.
Dostępne formy płatności mogą być różne w zależności od okresu przed podróżą oraz od tego, czy transakcja jest przeprowadzana na stronie internetowej lub przez aplikację mobilną.

Bezpieczne płatności I poufność informacji

Przy płatności na naszej stronie internetowej Twoje dane transakcyjne są szyfrowane i przesyłane z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia. Szyfrowanie informacji przekazywanych online jest realizowane w zależności od wyszukiwarki z zachowaniem najwyższych standardów (TLS 1.2).

Formy płatności

Karta płatnicza

Akceptujemy karty American Express, AIR FRANCE KLM – AMERICAN EXPRESS, Diners Club, Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron oraz UATP/AirPlus.

Należy pamiętać, że w przypadku płatności kartą kredytową pobierana jest opłata bankowa w wysokości 1,50%. Kwota nie może przekraczać 100 PLN. Opłata nie jest naliczana w przypadku kart debetowych. W przypadku płatności kartą Visa, Mastercard lub Maestro bank może zastosować zabezpieczenie 3D Secure.

PayPal

Portfel elektroniczny PayPal umożliwia płacenie za zakupy w Internecie. W celu skorzystania z tej formy płatności należy posiadać konto PayPal.

Instrukcje dotyczące płatności
Podczas dokonywania płatności za rezerwację wybierz formę płatności PayPal. Zostaniesz wówczas przekierowany na stronę PayPal. Należy zidentyfikować się podając swój adres e-mail i hasło.
Gdy tylko potwierdzisz swoją płatność, kwota zostanie pobrana z Twojego konta. Po uzyskaniu od banku informacji o zrealizowaniu płatności na Twój adres email zostanie wysłany bilet elektroniczny. Cała procedura trwa zwykle mniej niż 1 godzinę.

Przelew bankowy

Jeżeli rezerwujesz swój lot przynajmniej 16 dni przed rozpoczęciem podróży, możesz dokonać płatności przelewem bankowym.
Z tą metodą płatności mogą wiązać się bankowe opłaty za przelew. Informacje na temat wysokości tych opłat uzyskasz w swoim banku.
W zależności od kraju płatność przelewem bankowym może być realizowana bezpośrednio lub za pośrednictwem naszego partnera Global Collect.

Instrukcje dotyczące płatności
Podczas dokonywania rezerwacji przekażemy dane kontaktowe oraz numery IBAN i BIC rachunku bankowego, na który musisz wykonać swój przelew.
Płatność musi zostać zrealizowana w ciągu 3 dni od daty rezerwacji, abyśmy mogli ją otrzymać w ustalonym terminie i zagwarantować Twoją rezerwację. W tym celu można:
  • skorzystać ze strony internetowej swojego banku (jeśli Twój bank udostępnia funkcję przelewów online),
  • wypełnić polecenie przelewu w swoim oddziale banku.

W instrukcjach dotyczących płatności prosimy o podanie w tytule przelewu, w zależności od kraju, numeru referencyjnego płatności (12-cyfrowy kod wskazany na stronie potwierdzenia płatności oraz w przesłanym przez nas e-mailu z potwierdzeniem) lub numeru rezerwacji. Informacje te umożliwiają nam powiązanie Twojej płatności z Twoją rezerwacją.

Po wpłynięciu pełnej kwoty za rezerwację na Twój adres e-mail zostanie wysłany bilet elektroniczny.

Przelew międzynarodowy może wiązać się z dodatkowymi opłatami bankowymi oraz dłuższymi terminami realizacji. Prosimy sprawdzić w swoim banku czy termin realizacji przelewu nie przekracza ostatecznej daty emisji biletu.

Voucher

Za pomocą vouchera można opłacić przez Internet część lub całość rezerwacji.

Instrukcje dotyczące płatności
Podczas dokonywania płatności należy podać numer swojego voucheraw polu przewidzianym do tego celu. Można wykorzystać drugi voucher w ramach limitu 2 voucherów na jednego pasażera i 3 voucherów na jedną rezerwację. Zatwierdź każdy voucher klikając na Dodaj. Jeśli kwota vouchera jest wyższa od ceny biletu, wydany zostanie nowy voucher na kwotę odpowiadającą różnicy.

Uwaga:
  • Voucher jest imienny i nazwisko, na jakie został wystawiony musi być identyczne z nazwiskiem podanym w rezerwacji.
  • Każdy z pasażerów może wykorzystać 2  vouchery na jedną rezerwację w ramach 3 voucherów dla tej samej rezerwacji.
  • Możliwe jest opłacenie opcji za pomocą vouchera po dokonaniu zakupu biletu w rubryce Twoje rezerwacje.
  • Można wykorzystać voucher wydany przez KLM.
  • Można wykorzystać voucher wystawiony w innej walucie niż waluta rezerwacji.

do góry